Office 365 støtter nye arbeidsformer innen egen organisasjon og for samarbeid med eksterne

Office 365 utvikler seg med stor fart og med stadig nye moduler som gir nye muligheter. Disse påvirker først og fremst samarbeid og kommunikasjon innen egen organisasjon der eposten i stor grad kan erstattes av nye teamorienterte samarbeids- og kommunikasjonsverktøy, og dokumenter produseres sammen. I tillegg støtter Office 365 i stadig større grad en mobil arbeidsdag og stor frihet i valg av enheter som PC, Mac, mobil og nettbrett. 

Med stadig økende samarbeid på tvers av organisasjoner kan eksterne brukere innlemmes i egen organisasjons prosjekter på like linje med ansatte. 

 Jobb i app på PC, Mac, telefon og nettbrett

Jobb i app på PC, Mac, telefon og nettbrett


 

Workshop med egen PC, Mac, telefon og nettbrett der du selv erfarer hvordan mulighetene i Office 365 kan tas i bruk og utnyttes i organisasjonen

 Bildet illustrerer miulighetene i Office 365 som en tretrinns rakett

Vi tar i bruk Office 365 som en tretrinns rakett

  1. Produktivitet, mobilitet og individuell samhandling
    Arbeide hvor som helst med tilgang til alle mine dokumenter og notater på PC, telefon og nettbrett.
  2. Individuell samhandling
    Del og samarbeid på dine dokumenter og notater med kolleger og eksterne partnere
  3. Samhandling i organisasjonen
    Gruppesamtaler, nettmøter og felles arbeidsområde basert på interesser, prosjekt, eller (virtuelle) team. Sosiale kanaler for å styrke teamtilhørighet uavhengig av arbeidssted.

     

Priser

2,5 timers oppdagelsesreise
kr. 12.000 for inntil 10 og
kr. 18.000 for inntil 20 deltakere 

Er det bare deg, eller er dere en mindre gruppe som ønsker å vurdere Office 365? Kontakt oss for et spesialtilbud.

Program
Workshopen gir et godt grunnlag for å gå i dybden på de enkelte modulene. Se oversikt under Alle leveranser