Anbefales!

Deltakelse på kurset ga innsikt i overraskende mye nyttig funksjonalitet som jeg ikke var klar over inngikk i Office-pakken. Synkronisering mellom OneDrive og OneNote på tvers av enheter var høydepunktet for min del. Dette er noe jeg aktivt kommer til å bruke fremover.

Øystein Hole, Konsulent Geodata


Bærer du løse lapper, møtebok, utskrifter av dokumenter, skisser og løse ark med deg rundt og frem og tilbake mellom jobben og hjemme?

Sender dere møteagenda, referater og oppfølging av oppgaver på epost? Hender det at det blir borte, begravd i et arkiv, eller at det finnes flere versjoner?

I OneNote kan du samle alt og ha det med deg på telefon, nettbrett og PC. Du kan forberede, gjennomføre og følge opp møter uten en eneste epost.

Dette gjør at du alltid har notatene tilgjengelig der du er uten måtte dra med deg papir. Møtenotatene er alltid lett å finne og du har full kontroll på dine oppfølgingsoppgaver.

 

Samle all informasjon du trenger for å gjøre jobben på ett sted - ikke bruk tid på å lete

  • Klipp artikler og annen informasjon fra nettsider til digitale arbeidsbøker
  • Samle bilder, notater og dokumenter til rapporter og presentasjoner
  • Samle Outlook epost- og møteinfo om kunder og prosjekter
  • Synkroniser alt med telefon og nettbrett
  • Digitaliser notater fra tavle- og flipover i møtene enkelt og raskt

Arbeid og samarbeid om planer og gjennomføring av dem

  • Opprett notatblokker for strategi, aktivitetsplaner, prosjekter og annet samarbeide. Del dem med kolleger og eksterne samarbeidspartnere
  • Arbeid med og samarbeid om aktiviteter i OneNote
  • Overfør oppgaver fra aktivitetsplan til Outlook oppgaver for oppfølging av egne oppgaver, eller bruk OneNote tagging av oppgaver for oppfølging
  • Lag maler og sjekklister som kan brukes for oppfølging på telefon og nettbrett 

Arranger gode møter uten å sende e-post!

  • Opprett felles møtebok for team- og prosjektmøter med agenda, møtenotater, møtereferat og oppfølgingspunkter. 
  • Følg opp i OneNote oppgavelister og/eller med egne Outlook-oppgaver
  • Planlegg og gjennomfør eksterne møter med dokumentasjon og oppfølging. 

Priser

2-3 timers lynkurs
kr. 12.000 for inntil 10 og
kr. 18.000 for inntil 20 deltakere 

Er det bare deg, eller er dere en mindre gruppe som ønsker å mestre den digitale hverdagen bedre? Kontakt oss for et spesialtilbud.

Last ned kursbeskrivelse

Program
Lynkurset kan enkelt kombineres med andre moduler til et program over tid og til 1/2-dags og 1-dags kurs


Anbefales!

1462796315040.jpeg

"Det gode jeg opplever med Smart endring er å se muligheter til effektivisering jeg ikke visste om og så få hjelp til å omsette dem i praksis. Nå kan jeg bruke mer tid og energi til å jobbe mot mine, teamets og bedriftens mål."

Kristian Hvilen, Direktør, kommunikasjon & Samfunnskontakt