Mange virksomheter har Office 365, men bruker bare en liten del av mulighetene dette gir.   


Innføringen i mulighetene med Office 365 var veldig nyttig. Jeg likte den gjennomgående tråden der effektivitet og god planlegging var i fokus.

Sesilie Halland, Markedssjef Geodata


For mange er det viktigst å få den nyeste versjonen av Office på PC, eller Mac og i praksis ubegrenset plass til epost så man ikke lenger får varsler om at postboksen holder på å gå full. 

Men Office 365 inneholder mye mer som du som bruker kan nyttegjøre deg, og du trenger ikke hjelp fra IT-avdelingen for å gjøre det. 

Om du og dine kolleger ønsker å jobbe mer effektivt og utnytte teknologien dere har, trengs det normalt bare litt starthjelp så er dere i gang samme dag.

 

 

Utnytt mulighetene du allerede har inkludert i Office365. Få tilgang til alle dokumenter på telefon og nettbrett. Ta møtenotater på nettbrett og finn dem igjen på PC'en. Bruk avanserte samarbeidsfunksjoner i nettmøtene.

Vi organiserer din personlige informasjon med dokumenter og notater slik at de er tilgjengelig overalt. Om du mister, eller ikke har med deg PC, kan du fremdeles jobbe. Du kan du gå bort til en flyplass-PC, eller en hjemme-PC hos noen og lese epost, redigere Office-dokumenter og gjøre arbeidet der i nettleser.

Om du har PC, Mac, eller foretrekker å jobbe på nettbrett har du tilnærmet like muligheter for å delta i nettmøter, planlegge, og redigere dokumentene dine.

  1. Finn, vis og rediger epost, dokumenter notater i på hvilken som helst PC/Mac. Ikke bare din egen.
  2. Flytt dokumentene dine til din ubegrensede lagringsplass der de kan nås også fra mobil og nettbrett.
  3. Slutt å dele dokumenter på e-post. Del mapper eller dokumenter med andre både innenfor og utenfor organisasjonen. La flere redigere dokumentene samtidig
  4. Synkroniser dokumenter, kalkyler og presentasjoner til PC/Mac der du kan arbeide med dem uavhengig om du er på nett.
  5. Ta i bruk grupper der du chatter, deler dokumenter, notater og gruppekalender i prosjekter eller i annet teamarbeid
  6. Samarbeid på nett som om dere sitter i samme rom, med video, whiteboard og dokument-deling
  7. Du installerer apper på telefon og nettbrett på kurset så alt er klart til å brukes med en gang.

Priser

3-timers lynkurs
kr. 12.000 for inntil 10 og
kr. 18.000 for inntil 20 deltakere.

Er det bare deg, eller er dere en mindre gruppe som ønsker å mestre den digitale hverdagen bedre? Kontakt oss for et spesialtilbud.

Program

Kurset gir et godt grunnlag for å gå videre med Smart bruk av Outlook, Smart arbeid og samarbeid med OneNote og Smart samarbeid på kryss og tvers

 

Omtale

I overgangen til Office 365 har Smart endring holdt opplæring for å få oss raskt og effektivt i gang, samt å gjøre oss bevisst på de nye digitale arbeidsformene Office 365 støtter. Gjennom praktisk arbeid ble vi raskt kjent med mulighetene og det gjorde det mulig å innføre nye effektive arbeidsrutiner der og da. For oss var det spesielt verdifullt at kurset var bygget rundt effektivisering og strukturering av egen arbeidshverdag både for individuelt arbeid og samarbeid. På denne måten får vi i Geodata kunnskap om hvordan vi kan jobbe sammen gjennom f. eks. OneDrive, OneNote og Skype for Business både på PC og telefon.

Ida Daffinrud, HR- og Markedskonsulent

 Logo Geodata

Logo Geodata

Geodata er et norsk IT-selskap som hjelper bedrifter å visualisere egne fag- og forretningsdata i kart, eller berike dem ved hjelp av geografiske analyser og data som f.eks. befolkningsstatistikk, risikoområder, plandata, eiendoms- og grunnboksinformasjon. Våre løsninger benyttes av alt fra digitalisering av offentlig sektor, kommuner, oljeselskap, butikkjeder, forsikringsselskap og banker.