E-bøkene inneholder mye av det samme innholdet som Smart endring workshops og passer for deg som liker å lese om tips og triks og prøve dem ut selv. Dette er gjør det selv bøker med skritt for skritt instruksjoner du kan følge for å jobbe smartere.
Smart prioritering og planlegging med Outlook, Teams og To-Do ebok
Smart prioritering og planlegging med Outlook, Teams og To-Do ebok
I digitale arbeidshverdagen strømmer oppgaver inn i mange kanaler, og vi må prioritere og planlegge dem. I tillegg kommer dine egne oppgaver du selv må synliggjøre og prioritere opp mot hva andre ønsker at du skal gjøre for dem.
Vi kan ikke løse alle oppgaver og besvare alle forespørsler samme dag, men må legge en plan basert på prioritet og frister.
Vær smart når du prioriterer og planlegger oppgaver og bruk tipsene du lærer i denne boken så får du raskt en bedre arbeidssituasjon der du oppnår bedre resultater med mindre stress.
Spar mye tid og få bedre oversikt ved å la Outlook sortere og prioritere eposten automatisk
Prioriter epost med oppgaver i forhold til viktighet og tidsfrister
Gjør dine egne aktiviteter synlige. Legg inn din egen plan i Outlook, Teams og To-Do. Hva skal jeg starte opp? Hva vil jeg følge opp?
Forenkle organisering av eposten og kutt tidkrevende mappearkivering. Du finner alt med søk!
Behandle og følg opp henvendelser som kommer gjennom Microsoft Teams.
Lag deg et enhetlig system for behandling av oppgaver, enten de oppstår i Outlook, Teams, To-do.
Skaff deg oversikt over din totale arbeidsbelastning, ta kontroll over din neste uke og lag realistiske planer med unik Outlook-funksjon.